Trött tjej..



Hola amigos!
jag har precis plattat mitt hår. Som Amanda skrev så har vi tränat. Jag känner att jag måste jobba upp konditionen igen, träningen var jobbigare än vanligt.
Nyss så tänkte jag på alla saker som jag måste göra och det var bland annat plugga till SO-provet som är tills på torsdag nästa vecka, och jag har knappt pluggat något alls... Jag känner mig riktigt dålig. Grejjen är att jag tycker inte ens att SO är roligt.
Jag kollade på TopModel Sverige ikväll också! Älskar det programmet. Men det skulle typ inte vara final nästa vecka... Det skulle bara vara klipp ur programmen som de hade klippt bort eller något, jag vill ju se finalen! ;$
Åh gud måste gå och lägga mig nu, är sjukt trött och ska upp kl. 6 imorgon. Jag vet egentligen inte varförmen jag vill inte stressa, speciellt inte eftersom att jag även lämnar min lillebror på morgonen och han kan bli lite stökig ibland... På nåt konstigt sätt blir det endå så att vi måste stressa till skolan, hehe.
Puss och kram på er alla fina och hoppas att ni orkade läsa min bibel ;) Nej men jag hatar också när det är sjukt långa texter på blogginlägg, orkar aldrig läsa klart texten.

-Klara

P.s. GAAAMMAL bild på mig från i sommras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0