New stuff!

Hej alla underbara läsare!

Jag vill först och främst säga förlåt (en andra gång) för grymt dålig uppdatering från min sida, det kommer att bli bättre, jag lovar!
Idag så var jag och Amanda på stan i Gallerian i T-centralen och jag köpte en superfin munk-tröja från Hollister som egentligen kostade ca 600 tror jag, men det var REA så den kostade bara 189! Alla som inte varit inne på Hollister MÅSTE gå dit! De har så sjukt fina kläder där så att man typ döör! Nej men asså bara ett litet tips på bra affär - Hollister! Amanda köpte en likadan munk-tröja som jag och en jätte söt röd blus! Jag ville egentligen köpa mer saker men, såklart, så hade jag inte tillräckligt mycket pengar med mig . . . Och jag hade inte med mig mina presentkort på Hollister, stupid of me . . .

189kr - Hollister.

Ha det så bra!

                                                                                                                                             - Klara



Kommentarer
Postat av: Anna såklart ;D

Assss fin bild på dig Klara! OCh bästaste bloggen ! ;) Fett snygg tröja btw. gmn :D <33

2012-01-13 @ 19:55:54
Postat av: Anonym

Vart ligger hollister? Bästa bloggen älskar den!

2012-01-13 @ 21:10:22
Postat av: Emily Klemedsson ♥

galet snygg tröja!! :D

2012-01-18 @ 17:03:39
URL: http://emilyklemedsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0