Modefeber

Detta får gärna flytta in i min garderob!

Älskar denna outfit! Svart&vitt! Kan bli lite tråkigt om man har så varje dag, men det har man ju inte. Eller..? ;) Haha nej skoja bara! Självklart finns det människor som har det, eller..?
Nej okej jag ska sluta nu.
.
Idag har jag pluggat, kul? Nej. Ska strax ut med mina små hundar! Puss & kram! ♥
Haha kom precis på att jag har ungefär likadana kläder! Haha..
Svarta jeans √
Vit blus √
Converse √
Tub topp √
Har tyvärr inget liknande armband :( Men man kan ju ha något annar right? :D
Och igen.. Puss & kram! ♥
-Amanda

Kommentarer
Postat av: fredrik reinfeldt

jag tycker inte ditt ordföråd är så stort och du verkar inte tänka logiskt. Kläder kan inte flyttas av sig själva man måste köpa dom i affären och bära dom hem. Mejla mig om vilken skola du går i så ska jag se till att dina svenska lektioner ska bli bättre.

Mvh statsministern

2012-01-28 @ 22:09:43
Postat av: Amanda

Va gullig du är ella <3

2012-01-29 @ 01:25:20
URL: http://kandas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad har ni för skostorlek? Älskar eran blogg!

2012-01-29 @ 10:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0