Accessoarer - Vår räddning!

Hejsan alla fina läsare!
Har ni tänkt vad mycket accessoarerna gör med outfitten? Egentligen så är det ju de som gör hela outfitten.
Jag har gjort ett exempel:


En vanlig klänning kan förvandlas till en elegant och stilfull klänning. Om jag skulle se klänningen på någon som inte andvände sig av accessoarer skulle jag tycka att den var söt. Men jag skulle tycka att den var otroligt fin om jag såg den med alla dessa accessoarer!
Sen kan man ju andvända sig av andra färger och då ser klänningen annorlunda ut.
t.ex:


Jag tycker i alla fall att båda outfitterna var fina och skulle lätt kunna ha på mig de ;)

Pussar och kramar

                                                                                                                                               - Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0