God jul alla fina!

God jul allihopa!
Som Amanda skrev i förra inlägget så har vi båda varit väldigt uppagna under dagen.
Jag kan tyvär inte lägga upp något kort på våran julgran, glömde min kamera hemma...
Här får ni en bild på hur jag ser ut denna underbara julafton!


Såklart så är mina super sköna Canada snow sockor på!

Som sagt, ha en riktigt fin julafton och hoppas att ni får jätte många bra presenter!
Kramar!

                                                      
    
                                                                                                                                                      - Klara


Kommentarer
Postat av: Vanessa

God jul på dig själv :) <333

2011-12-27 @ 20:42:55
URL: http://mugishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0