Uppdatera oftare?


 
Svar: Absolut kan vi försöka uppdatera oftare men vi båda har startat egna bloggar också, och jag bloggar yttligare på en till blogg med en annan kompis. Jag bloggar totalt på tre bloggar, och ja, det är mitt val men det blir lite sämre uppdatering då. Amanda bloggar på två bloggar och det kan bli ganska stressigt det med. Nu på påsklovet så kan jag faktiskt erkänna att jag varit dålig på att uppdatera, men sen när skolan börjar igen så kommer det antagligen att bli ännu sämre uppdatering.
Hoppas att du följer våran blogg oavsett!
Kramar!
-Klara

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter amandas blogg?

2012-04-14 @ 15:22:16
Postat av: Anonym

Hej! Amanda du har typ gjort nåt med din blogg för man kan liksom inte gå in på den. Och din blogg är jätte bra och jag vill verkligen läsa den men du har typ gjort nåt på inställningar. Det är typ att du har skyddat din blogg från nånting så snälla fixa den för jag älskar verkligen att läsa din blogg. Och snälla kan ni vara inne oftare ?

2012-04-29 @ 08:33:40
URL: http://leyzas.blogg.se/
Postat av: anonym

hur kul är det att följa en blogg som aldrig uppdaterar...? jag tänker iallafall inte göra det.. såå hejdå

2012-07-21 @ 19:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0