Torsdag 22 mars!

Hej alla människor! Idag var jag i skolan, en ganska lugn och bra dag! Spelade basket på rasten.. och jag ramlade, haha så pinsamt! Fick hål i mina byxor då också. :( Annars har det väl varit en bra dag!
Fick hem min glassmaskin igår, så idag ska jag göra min alldeles egna glass, spännande! hoihi :D


Och sen så är det ju det här med käder och andra saker.. Jag vill ha så sjukt mycket grejer just nu! Gjorde ett collage på det jag vill ha och det här är nog bara hälften :(
Mest av allt vill jag ha en Canon EOS 1D, Viva La Juicy & ett par Ray-Ban!
Puss & kram -amanda

Kommentarer
Postat av: Emilia

En canon 1D hade ju inte suttit fel, men jag kan säga att jag trivs mer än bra med min 500D ;). Har du någon nu? :)

2012-03-26 @ 21:52:14
URL: http://pezone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0